Joukkoliikenteen asiakaspalvelu
Waltti – Lipunmyyntipiste – Aikatauluneuvonta
Asiointipiste, Mikkelin Pääkirjasto
Raatihuoneenkatu 6, 50100 Mikkeli
Aukioloajat:
1.9. – 31.5. klo 9 – 16
1.6. – 31.8. klo 9 – 15
Juhlapyhien aattoina klo 9 – 15
Maksutavat: käteinen raha ja yleisimmät maksu- ja luottokortit
Puh. 015 194 2100
asiakaspalvelu(at)mikkeli.fi
Työmatkaetu on henkilökohtainen ja työntekijä voi ostaa sillä joko kausilipun tai henkilökohtaiselle kortille ladattua arvoa julkisiin liikennevälineisiin. Mikkelin waltti-joukkoliikenteessä voi hyödyntää Edenred-, ePassi- ja Smartum -työmatkaetuusjärjestelmiä. Sähköisen työmatkaetuuspalvelun avulla avulla edun hallinnointi hoituu vaivattomasti. Asioi ensin asiointipisteessä.
Anna palautetta joukkoliikenteestä! Mikkelin palautepalvelu
Liikuntarajoitteisten on mahdollista asioida itsenäisesti asiointipisteessä sekä itsepalveluautomaateilla.
Waltti-lipun hinnan lisäksi ensimmäisellä kerralla Asiointipisteessä korttimaksu on 5 € ja palvelumaksu 2 €, yht. 7€.
Yleisten matkakortti- ja matkustusehtojen mukaisissa hyvityksissä ja palautuksissa palvelumaksu 7€.
Waltti-kortteja voi lisäladata Asiointipisteessä, Waltti-nettikaupassa, Waltti-itsepalveluautomaateilla ja Waltti-liikenteen busseissa. Lisälatauksen palvelumaksu Asiointipisteessä 3 € ja busseissa 4 €.
Waltti-nettipalvelussa korttimaksu ja palvelumaksu 0 €.
Itsepalveluautomaatilla palvelumaksu 0 €.
Joukkoliikenteen itsepalvelulippuautomaatit sijaitsevat Mikkelin pääkirjaston aulassa ja kauppakeskus Akselin aulassa. Lippuautomaatit ovat käytössä pääkirjaston ja Akselin aukioloaikoina.
Lisätietoa ELY-keskuksen Waltti-liikenteestä
Mikkelin kaupungin Waltti-nettipalvelu
Lisätietoa Waltti-järjestelmästä
Liikennöintiä koskeva palaute suoraan liikenteenharjoittajalle (katso ’Yhteystiedot’).
Waltti-palaute
Asiointipiste (asiakaspalvelu(at)mikkeli.fi) tai liikenteen.asiakaspalvelu(at)ely-keskus.fi, puh. 0295 020 600 (ma-pe klo 9-16).